عضویت در سایت

اساتيد دانشگاه شهيد بهشتي و پژوهشکده غدد در صدر فهرست دانشمندان جهان اسلام


به نقل از اداره روابط عمومي و همکاري‌هاي علمي بين المللي پايگاه استنادي علوم جهان اسلام (ISC) و مرکز منطقه‌اي اطلاع رساني علوم و فناوري، جعفر مهراد سرپرست ISC گفت: معرفي دانشمندان فضاي بسيار مطلوبي در دانشگاه‌ها و مراکز تحقيقاتي بوجود آورده است و بازخوردهايي که از اين نظر دريافت شده است، نشان مي‌دهد که دانشگاه‌ها و استادان و پژوهشگران مي‌کوشند در ارتقاي علم و فناوري در زمينه‌هاي مختلف نقش بي‌بديل خود را ايفا کنند.

سرپرست پايگاه استنادي علوم جهان اسلام (ISC) با اشاره به معرفي 20 دانشمند برجسته علوم پزشکي کشور، گفت: فريدون عزيزي استاد دانشگاه علوم پزشکي شهيد بهشتي رتبه اول دانشمندان علوم پزشکي را در اختيار دارد .

وي ادامه داد: رتبه‌هاي سوم و چهارم به حميد علوي مجد و ناصر ولايي از دانشگاه علوم پزشکي شهيد بهشتي تعلق دارد.

مهراد توضيح داد: دانشگاه علوم پزشکي شهيد بهشتي رتبه‌هاي 7 و 8 را به اعتبار مهدي هدايتي و محمد علي جوادي از آن خود کرده است، در واقع رتبه هاي اعلام شده، رتبه‌هاي ارزشمند اين دو دانشمند برجسته است.

رئيس مرکز منطقه اي اعلام کرد: همچنين محمدرضا زالي از دانشگاه علوم پزشکي شهيد بهشتي با رتبه 11 چهره درخشان ديگر اين دانشگاه مي باشد که اين جايگاه را به خود اختصاص داده است.



وي گفت:  رتبه 13 به پروين ميرميران از دانشگاه علوم پزشکي شهيد بهشتي تعلق دارد و يدالله محرابي با کسب رتبه 16 از دانشگاه علوم پزشکي شهيد بهشتي، از دانشمندان برجسته ISC در علوم پزشکي و رشته‌هاي وابسته به حساب مي‌آيند.

سرپرست پايگاه استنادي علوم جهان اسلام (ISC) گفت: بدين ترتيب در بين 20 دانشگاه، 8 دانشمند وابسته به دانشگاه علوم پزشکي شهيد بهشتي هستند.

 

شايان ذکر است در اين بين چهار نفر از منتخبين از اعضائ هيات علمي پژوهشکده علوم غدد درون ريز و متابوليسم هستند که نشانگر جو علمي حاکم و کوشش پژوهشگران اين مجموعه در سايه مديريت مبتني بر دانش در آن ميباشد.



سرپرست پايگاه استنادي علوم جهان اسلام (ISC) گفت: انتخاب دانشمندان برجسته براساس انتشارات آنان و مبتني بر نشريات معتبر وزارت علوم، تحقيقات و فناوري و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي که در ISC ثبت و نمايه سازي مي‌شود، صورت گرفته است.

اخبار مرتبط