عضویت در سایت

تازه هاي نشر


 ويرايش دوم کتاب بيماريهاي غدد درون ريز

ويرايش دوم کتاب بيماريهاي غدد درون ريز به اهتمام دکتر فريدون عزيزي، دکتر باقر لاريجاني، دکتر حسين دلشاد، دکتر فرهاد حسين پناه و همکاران روانه بازار کتاب شد.

در پيشگفتار اين کتاب دکتر فريدون عزيزي ضمن يادآوري دوران مجد فرهنگ اسلامي در جهان و توسعه علم پزشکي توسط دانشمنداني نظير رازي و ابن سينا، به دوران رونق علمي جديد پس از انقلاب اسلامي اشاره کرده که سرعت رشد و جايگاه مناسب تربيت نيروي متخصص و محقق علوم غدد درون ريز و متابوليسم موجب پيشرفتهاي عمده اي در تحقيقات اپيدميولوژي، پايه، باليني و غربالگري اين رشته و مورد توجه جهانيان گرديده است.

ايشان در بخش ديگري از اين مقدمه به پيشينه تاليف کتاب از سه دهه پيش پرداخته و خاطر نشان مي سازد که با توجه به پيشرفتهاي علمي، نياز به تنظيم کتاب پس از هشت سال احساس شده است.

نگارنده اين کتاب را براي دانشجويان، دستياران پزشکي، پزشکان عمومي و نيز راهنماي تشخيص و درمان در مراکز درماني مفيد دانسته است.

اين کتاب در قطع رحلي، مشتمل بر 455 صفحه و 9 بخش نظير تيروئيد، غدد فوق کليه، توليد مثل، اختلالات متابوليسم کربوهيدرات و ليپيد و ... با حمايت انجمن متخصصين غدد درون ريز ايران چاپ و منتشر و هم اکنون در کتابخانه پژوهشکده علوم غدد درون ريز و متابوليسم براي عرضه به علاقمندان موجود ميباشد.

اخبار مرتبط