عضویت در سایت

شوراي عالي پژوهشکده علوم غدد درون ريز و متابوليسم


شوراي عالي پژوهشکده علوم غدد درون ريز و متابوليسم با حضور رياست دانشگاه و معاونين در تاريخ ششم آذر ماه در پژوهشکده علوم غدد درون ريز و متابوليسم برگزار شد.

در اين جلسه پس از خير مقدم توسط دکتر عزيزي رياست پژوهشکده، دکتر آزيتا زاده وکيلي معاونت پژوهشي در سخناني ضمن ذکر تاريخچه تشکيل و توسعه پژوهشکده، وضعيت موجود آن را تشريح و توضيحاتي در خصوص نيروي انساني، طرح هاي پژوهشي مصوب از سال 1390 ارائه و سپس دستاوردها و جوايز مهم به ويژه حضور دکتر عزيزي به عنوان دانشمند برتر جهان اسلام را مطرح و در ادامه به مقام هاي کسب شده در جشنواره پژوهشي دانشگاه و نيز طرح هاي کلان پژوهشي شامل مطالعه قند و ليپيد تهران، مطالعه تيروئيد تهران، طرح عملکرد تيروئيد بارداري، طرح پيشگيري از سرطان تيروئيد و طرح مکمل رساني يد در مادران باردار و شيرده را معرفي و سپس هر کدام از اين طرح ها توسط مسئولان تشريح که در فيما بين توضيحات به سوالات رياست دانشگاه و معاونين همراه پاسخ اطلاعات تکميلي ارائه شد.

دکتر زاده وکيلي سپس به توليد علم و انتشارات مقالات و آمار مرتبط با آنها و H index اعضا هيات علمي، تحصيلات تکميلي موجود در پژوهشکده و توضيحات مرتبط با آن اشاره و در پايان نشريات منتشر شده توسط پژوهشکده و سير رشد آنها را يادآور شد.

پس از ايشان دکتر حسين دلشاد رئيس مرکز تحقيقات پيشگيري و درمان چاقي ايران به ايراد مطالب در خصوص زمينه هاي همکاري هاي پژوهشکده غدد با وزارت بهداشت پرداخت. 

سپس دکتر شهرام علمداري معاونت پشتيباني پژوهشکده ضمن معرفي برنامه راهبردي پژوهشکده به ارزيابي بيروني انجام شده آن اشاره و نتايج حاصله آن را ارائه داد و سپس مبناي برنامه آتي را که مبتني بر برنامه ششم توسعه است را به صورت اجمال معرفي کرد.

در خلال صحبتهاي معاونت پشتيباني، حميد عباسي مدير امور مالي پژوهشکده گزارش مالي سال 92 و روند حسابرسي عملياتي و ارزيابي اين نظام نوين مالي را ارائه داد و به نتايج مثبت آن اشاره کرد.

در ادامه جلسه دکتر علمداري پيش بيني بودجه سال 94 را بر مبناي بودجه ريزي عملياتي که توسط مسئولان و مديران پژوهشکده انجام شده است را ارائه و اجزاء آن را تشريح کرد.

وي در ادامه روند تشکيل و فعاليت هاي پيش بيني شده شرکت دانش بنيان پژوهش کاو آفاق را توصيف کرد و در ادامه جلسه در خصوص اين فعاليت ها بحث و تبادل نظر انجام شد.

توجيه نياز به توسعه فضاي فيزيکي پژوهشکده نيز پايان بخش صحبتهاي ايشان بود.

در نهايت جلسه با اخذ مصوبات مورد نياز پژوهشکده پايان يافت.

اخبار مرتبط