عضویت در سایت

هيئت مديره انجمن متخصصين غدد دربهمن ماه سال 94


 جلسه هيئت مديره انجمن متخصصين غدد در تاريخ بيست و يکم بهمن ماه در محل پژوهشکده علوم غدد درون‌ريز و متابوليسم برگزار شد.

در اين جلسه مقرر شد تا گردهمايي‌هاي سال آينده انجمن به همان ترتيب سنوات گذشته برگزار و بيمارستان کودکان مفيد نيز به فهرست اضافه شود. همچنين مقرر گرديد تا در هر گردهمايي محتواي برنامه با تاکيد برمعرفي مورد، برعهده بيمارستان برگزار کننده باشد و نيز جلسه هيئت مديريه حتي در صورت نبودن دستور جلسه تشکيل شود.

در خصوص استعلاماتي که توسط شرکت‌هاي دارويي از انجمن مي‌شود نيز مقرر شد تا علاوه بر تاييد فرم 34  معاونت درمان وزارت بهداشت، در خصوص استفسارهاي علمي شرکت‌ها نيز وجوهي به حساب انجمن واريز گردد که 20% آن مستقيماً به فرد ارزيابي کننده تعلق بگيرد.

پيشنهاد جامعه انجمن‌هاي تخصصي و فوق تخصصي در خصوص برگزاري سمينار علمي مشترک با انجمن نورولوژي مطرح گرديد و مقرر شد تا دکتر محمد ابراهيم خمسه به عنوان دبير برنامه، نماينده انجمن غدد باشند.

در اين جلسه همچنين موارد مطروحه در شوراي آموزش تخصصي پزشکي و تغييراتي که در نحوه پذيرش دستيار فوق تخصصي در آن شورا به تصويب رسيده ارائه و مقرر شد تا در جلسه بعدي با حضور آقاي دکتر لاريجاني مورد بحث قرار بگيرد. 

تخفيف بيست درصدي حق ثبت نام کنگره‌ها، ارسال رايگان کتب و مقالات از طريق فضاي مجازي و قرار گرفتن لينک اسلايدهاي برنامه‌هاي علمي پژوهشکده در سايت انجمن غدد به عنوان امتيازاتي براي اعضاء انجمن نيز مورد تصويب قرار گرفت.

 

اخبار مرتبط