عضویت در سایت

پيام تبريک سال جديد دکتر عزيزي


سرخوش ز سبوي غم پنهاني خويشم//چون زلف تو سرگرم پريشاني خويشم

 

در بزم وصال تو نگويم ز کم و بيش//چون آينه خو کرده حيـراني خويشم

 

مقام معظم رهبري

 

  پروردگار يگانه را شکرگزارم که سالي ديگر بر عمر ما افزود و به ما فرصت داد تا در وسع و توان خود، شاکر نعمات لايزال الهي باشيم.

 جمهوري اسلامي ايران سال پيشين را با توفيقات متعدد در عرصه هاي مختلف داخلي و بين المللي پشت سرگذاشت که همگي منجر به تلاتو بيش از پيش نور اميد در دل شهروندان و مردمان مومن اين آب و خاک گرديد.

 توسعه علوم پزشکي در کشور، تربيت نيروي انساني متخصص و متعهد، ارايه مراقبت هاي سلامت را به امت شهيد پرور ما، به ويژه در دوره هاي تخصصي و فوق تخصصي ارتقا بخشيده است. رشد فعاليت هاي پژوهشي و حضور ايران در بين 20 کشور اول توليد علم در جهان که حاصل برنامه ريزي در زمينه تربيت انساني و تلاش اعضاي هيئت علمي توانا و ايثارگر کشور در دهه هاي قبل است. مسئوليت اهالي دانش را براي سال پيش رو و آينده کشور چند برابر مي کند. از يک سو پژوهشگران را ملزم به تلاش مضاعف براي حفظ جايگاه فعلي و نيز جهت دهي تحقيقات در راستاي حل مشکلات کشور و رهايي از وابستگي ها مي کند و از سوي ديگر مسئولان را متعهد به تامين زيرساخت هاي لازم براي تداوم اين امر و همچنين کاربست نتايج پژوهش در سياستگزاري هاي خرد و کلان مي نمايد.

 بدون شک چنگ انداختن به ريسمان الهي و پيروي از رهنمودهاي کلي رهبريت نظام به عنوان فصل الخطاب تمامي ارکان کشور در کنار و نظر قراردان شعار ساليان گذشته، مطمئن ترين راهکار جهت نيل به سرمنزل مقصود که آرامش دين و دنياست، مي باشد.

 سال يکهزار و سيصد و نود و پنج را به تمامي صاحبان حرف پزشکي، خدمتگزاران سلامت جامعه، و به اهل علم اعم از دانشجويان و اساتيد در کليه رشته ها و اقصي نقاط اين کشور پهناور شادباش مي گويم و آرزوي بهره مندي شاکرانه تمام عزيزان از موهبات خداوندي را از درگاه ايزد يکتا دارم.




دکتر فريدون عزيزي

اخبار مرتبط