عضویت در سایت

گراميداشت روز معلم در سال 97


مراسم گراميداشت روز معلم و ميلاد امام زمان (عج) در تاريخ دهم ارديبهشت ماه در محل پژوهشکده علوم غدد درون ريز و متابوليسم برگزار شد.

 

در آغاز اين مراسم دکتر فريدون عزيزي رياست پژوهشکده طي سخناني با ذکر تعريف علم و توصيف علم آموزي با تکيه به آيات الهي مطالبي را در شان و رساي معلم ارائه داد. وي سپس به موضوع مد نظر جوامع امروزي تحت عنوان Role Modeling اشاره و بر وجود آن در رفتار بزرگان و دانشمندان پيشين ما تاکيد کرد.

 

ايشان همچنين دقت نظر پيشينيان در حوزه استعداديابي و برگزيدن شاگرد را متذکر و در همين ارتباط به ذکر مثالي از انتخاب بهمنيار به شاگردي ابن سينا را پرداخت.

 

 

 

رياست پژوهشکده در ادامه انگيزه و نگرش اساتيد و دستياران گروه غدد و پژوهشکده که علاوه بر وجوه جسماني به ابعاد رواني، اجتماعي و معنوي سلامت نيز توجه دارند را مورد تقدير قرار داد و يادآور شد که ابعاد معنوي سلامت امروزه در تعاريف سازمان بهداشت جهاني نيز گنجانده شده است.

 

دکتر عزيزي در ادامه به حضور نخبگان برجسته و مطرح در سطح بين المللي و کشوري در بين اعضائ هيات علمي پژوهشکده اشاره و ضمن ابراز خرسندي از اين موضوع با بيان فرازهايي از سخنان مقام معظم رهبري در خصوص نخبگان، تاثير آنها بر رشد علمي کشور را خاطر نشان ساخت.

 

پس از ايشان دکتر آزيتا زاده وکيلي معاونت پژوهشي پژوهشکده ضمن ايراد سخناني در تقدير و ستايش از معلمان و اساتيد ، برگزيدگان پژوهشکده در اين حوزه را معرف کرد.. بر اين اساس از ميان اعضاي هيئت علمي دکتر پروين ميرميران و دکتر مهدي هدايتي به سبب دارا بودن بالاترين ميزان H Index، دکتر سيامک معيني به عنوان استاد پيشکسوت و دکتر هنگام عبدي به عنوان عضو هيئت علمي موثر در کمک به مجله غدد به عنوان دستيار سردبير، مورد تقدير قرار گرفتند.

گراميداشت روز معلم

همچنين دکتر گلاله اصغري، مريم فرهمند و مهسا نوروززاده نيز از رده‌هاي مختلف کارشناسان تحقيق به عنوان برگزيدگان معرفي و در پايان هدايايي به تمام برگزيدگان اهدا شد.

اخبار مرتبط