عضویت در سایت

بازآموزي ديابت انجمن ديابت اروپا


انجمن ديابت اروپا European Association for Study of Diabetes همه ساله دروه هاي بازآموزي ديابت را در کشورهاي مختلف برگزار مي کند. اين رويداد علمي براي اولين بار در جمهوري اسلامي طي روزهاي يکم تا سوم اسفند ماه 94 در محل پژوهشکده علوم غدد درون ريز و متابوليسم و با همکاري انجمن ديابت ايران و انجمن متخصصين غدد درون ريز ايران برگزار شد.

در اين برنامه سه روزه يازده نفر از اساتيد برجسته اروپايي با مليت هاي مختلف در کنار اساتيد ايراني به ارائه شش نشست سخنراني شامل تمامي مباحث مربوطه به ديابت و آخرين يافته هاي مربوطه پرداختند.

همچنين در خلال اين برنامه شش کارگاه با مديريت همزمان مدرسين ايراني و اروپايي نيز ارائه شد که با نمايش موفقيت آميز سطح دانش متخصصان داخلي همراه بود.

اين رويداد علمي به اساتيد برجسته اروپايي بخشي از بنيه علمي دانشمندان ايراني، گستره پژوهشهاي آنان، توانمنديها و اشتياق آنها را نشان داد به نحويکه نه تنها موجب تحسينآنها بود بلکه در بسياري موارد سطح علمي همتايان ايراني خود را بالاتر از خود و همطراز اساتيد طراز اول دنيا ارزيابي کردند.

در پايان اين دوره گواهي مربوطه با امضا مسئول آموزش مداوم انجمن ديابت اروپا، که يکي از معتبرترين گواهي هاي مرتبط در سطح دنياست، به شرکت کنندگان داده شد.

گفتني است استقبال شرکت کنندگان از اين برنامه بسيار چشمگير بود به نحوي که کليه   صندلي هاي سالن هاي برگزاري توسط حاضران اشغال بود.

اخبار مرتبط