عضویت در سایت

ديدار نوروزي کارکنان پژوهشکده


 

 طبق رواي معمول ديدار آغازين سال رياست و کارکنان پژوهشکده علوم غدد در تاريخ پانزدهم فروردين در سالن پيامبر اعظم(ص) انجام پذيرفت.

در آغاز اين نشست دکتر محمد هاشمي مسول روابط عمومي پژو‌هشکده، ضمن تبريک سال نو به زيبايي‌‌هاي مراسم سال نو ايراني و هم راستايي آن با شريعت اسلامي اشاره و بر حفظ و تکريم آنها تاکيد کرد. سپس دکتر آزيتا زاده وکيلي، معاونت پژوهشي پژوهشکده، طي سخناني به توفيقات پژوهشکده در سال قبل اشاره و با اهداء جوايزي از کارکنان و محققان برگزيده که بيشترين امتيازات را بين پژوهشگران کسب کرده بودند، تقدير کرد.

در ادامه دکتر فريدون عزيزي به ايراد سخنراني پرداخت. وي در سخنان خود پس از تبريک سال نو با توجه به شعار سال مبني بر توليد و اشتغال به ترسيم برنامه‌هاي سال آتي پژوهشکده در اين حوزه پرداخت و بر بازيابي جايگاه پژوهشکده در اين عرصه تاکيد کرد. وي پرداختن به امر توليد در راستاي حل مسائل سلامت را دستور کار اصلي شرکت دانش بنيان پژوهش کاو آفاق وابسته به پژوهشکده عنوان کرد و از توليد قرص يدوفوليک در سال گذشته که براي جمعيت 5/1 ميليون نفري زنان باردار کشور ثمربخش بوده به عنوان يک تجربه موفق در اين زمينه ياد کرد.

ديدار نوروزي کارکنان پژوهشکده

وي در بخش پاياني علاوه بر تشويق محققين به آنها در راستاي ارائه پيشنهادات جديد، با توجه به روند جهاني حرکت علوم در زمينه سلولي مولکولي، کار بر روي اطلاعات ژنتيکي و بحث‌هاي مرتبط با آن در جهت کاربست نتايج آن در جامعه را توصيه نمود و خاطر نشان ساخت پژوهشکده به عنوان يک نهاد پيشتاز تحقيقاتي قابليت انجام آن را دارد.

اخبار مرتبط