عضویت در سایت

سمپوزيوم درمان هورموني اختلال عملکرد جنسي


سمپوزيوم درمان هورموني اختلال عملکرد جنسي در تاريخ بيست و چهارم ديماه در محل پژوهشکده علوم غدد درون ريز و متابوليسم برگزار شد.

در آغاز اين گردهمايي دکتر فهيمه رمضاني تهراني، متخصص زنان و دبير برنامه نکاتي را در خصوص اهميت اين موضوع و شيوع آن بيان کرد و سپس فيزيوپاتولوژي و تشخيص اختلال عملکرد جنسي در مردان توسط دکتر حميد بذرافشان ارائه شد.

پيش آزمون بصورت جمعي و با استفاده از سيستم پاسخدهي الکترونيکي، قسمت بعدي اين گردهمايي بود که با مشارکت تمام حاضران توسط دبير برنامه اجرا شد و پس از آن فيزيوپاتولوژي و تشخيص اختلال عملکرد جنسي زنان توسط خود وي تشريح گرديد و در ادامه دکتر مهرداد کاظم زاده، متخصص روانشناسي باليني به بيان روان درماني در اختلال عملکرد جنسي پرداخت.

پس از پرسش و پاسخ و استراحت، درمانهاي هورموني اختلال عملکرد جنسي مردان توسط دکتر مجيد ولي زاده، متخصص غدد ارائه گرديد و در دنباله دکتر سميرا بهبودي، متخصص بهداشت باروري به سخنراني در مورد درمانهاي هورموني اختلال عملکرد جنسي در زنان پرداخت، سپس دکتر محبوبه سادات حسيني بيماريهاي زمينه اي و اختلالات عملکرد جنسي را توضيح داد.

پس از پايان سخنرانيها، پس آزمون به روش قبلي انجام و در انتها معرفي مورد توسط پانل متشکل از سخنرانان، پايان بخش اين سمپوزيوم بود.

اخبار مرتبط