عضویت در سایت

نشست کارکنان پژوهشکده


نشست کارکنان پژوهشکده علوم غدد درون ريز و متابوليسم در تاريخ بيست و پنجم تير ماه در سالن پيامبر اعظم (ص) برگزار شد. در ابتداي اين گردهمايي دکترمحمد هاشمي مسئول روابط عمومي پژوهشکده ضمن تبريک حلول ماه مبارک رمضان با يادآوري فضايل بارز و ستودني دکتر زاهدي معاونت پژوهشي پژوهشکده و ذکر شمه اي از فعاليت هاي وي از ايشان قدرداني کرده و سپس به اندکس شدن مجله بين المللي غدد در سايت Pub Med به عنوان يکي از توفيقات اخير پژوهشکده و اقدامات برجسته دکتر زاهدي اشاره کرد. پس از وي دکتر صالح زاهدي اصل، سردبير نشريه بين المللي غدد طي سخناني به ارائه توضيح در مورد روند تاسيس و رشد مجله تا ورود آن به Pub Med پرداخته و در نهايت از کليه افراد ذي مدخل در اين امر تشکر و قدرداني کرد.

 

سپس دکتر شهرام علمداري معاونت پشتيباني پژوهشکده به ارائه گزارش کنترل برنامه راهبردي سوم پژوهشکده پرداخت. وي در ابتدا با توضيح مقدمه راهبردي، حکمت نظري و حکمت عملي يا تدبير را توصيف و سپس در قالب تمثيل شباهتها و تفاوتهاي کارکنان عرصه سلامت با سياستمداران و استراتژيست ها را بيان کرد. وي در ادامه روند برنامه ريزي و نهايتاً مهم ترين فعاليت هاي راهبردي انجام شده و نيز آثار آنها در تعالي پژوهشکده را به اختصار تشريح کرد و سپس به راه اندازي سايت جديد به عنوان يکي از فعاليتهاي شاخص راهبردي که به ثمر رسيده اشاره کرد.

 

در ادامه آقاي عبدالعظيم نوري به عنوان مسئول ارتقاء سايت طي سخناني پس از اشاره به اهميت سايت شايسته و روزآمد به عنوان ويترين فعاليت هاي پژوهشکده به شرح اجمالي روند انجام اين کار تحت يک برنامه ريزي و فعاليت راهبردي پرداخته و از کليه رابطين و نيز شرکت پيمانکار که در اين امر متقبل زحمات شده اند قدرداني کرد.

 

پس از وي دکتر فرشته بخشعليان مدير شرکت باني رايان، پيمانکار طراحي سايت جديد، روند اجرايي، بارگذاري و روزآمدي سايت را از سال 91 تا امروز را توضيح داد و مشخصات آماري آن شامل تعداد عکسها، اسلايدها و تنوع فايلهاي موجود را اظهار کرد و سپس با اشاره به چينش لينک ها و صفحات سايت مبتني بر جدول سازماني، بخش هاي مختلف سايت را به صورت آنلاين معرفي نمود.

 

در پايان اين جلسه با اهداء لوح تقدير و هدايا از زحمات دکتر زاهدي و نيز جمع رابطين سايت در واحدهاي زيرمجموعه پژوهشکده توسط دکتر عزيزي قدرداني به عمل آمد.

اخبار مرتبط